Pagina:Gesta Romanorum - Oesterley 1872.djvu/228

E Wikisource
Haec pagina nondum emendata est
210

76. Von dem kunig der seinen sun gewandet halbz zwilich und halbs edels gewand. Czu ainen zeiten. (Zweierlei tuch.) lat. 26.

77. Von dem kaiser der sein tochter seinem hoffmaister eupfalch. Czu ainen zeiten waz ain kaiser. (Kaisertochter, seneschal.) germ. 11.

78. Von dem kaiser der die nater von dem paum loſst die die hüter dar zu gepunden hetten. Man liſst von ainem kaiser. (Schlange lösen.) lat. 174.

79. Von dem torwärtl der die funf pfennig von dem pukkloten nam ze maut. Czu ainen zeiten. (Zoll.) lat. 157.

80. Von dem ritter der die reb in daz aug schlug und den sein weib also betrog. Czu ainen zeiten waz ain ritter. (Frau des einäugigen.) lat. 122.

81. Von dem ritter der mit dem leilach betrogen ward. Man liſst von ainem ritter. (Decke zeigen.) lat. 123.

82. Von der frawen die von der alten mit dem hündlein betrogen ward. Czu ainen zeiten was ain römischer kayser. (Weinendes hündlein.) lat. 28.

83. Von dem ritter den der burger zu iherusalem (wolt) umb sein barschaft wolt laichen. Czu ainen zeiten waz ain edel man. (Anvertrautes gut.) lat. 118.

84. Von dem geiczigen der den knaben mit seinem öl umb sein erbtail laichen wolt. Czü ainen zeiten was ain man. (Oelfäſser.) app. 50.

85. Das die römer irem haubtman dreyerley er erpüten und dreyerley schwacheit. Man liſst von ainem kaiser. (Triumph.) lat. 30.

86. Wie die siben philosopher czu alexandri tod da er gestorbn waz. Auch liſst man da der groſs alexander. (Alexanders begräbnis.) lat. 31.

87. Von zwain brüdern der ainer dem andern vil laidez tet und doch zelest genad an im sucht daz er im vergäb. Czu ainen czeiten. (Feindliche brüder.) lat. 39.

88. Wie ain ritter innen ward daz sein weib ain andern lieber hett dan in. Man liſs von ainem ritter. (Puls.) lat. 40.

89. Von ainem kind daz ainen visch alltag prot czu dem mer trug. Valerius schreibt von ainem kind. (Knabe und Delphin.) app. 71.

90. Von der underschaid der wasser und der lant. Isidorus schreibt von der underschaid der wasser. (Wunderbare wasser.) app. 57.

91. Von dem künig der ainen edeln stain hett den er dem Jüngsten sun gab. Czu ainen czeiten waz ain künig. (Glassteine.) app. 14.