Pagina:Gesta Romanorum - Oesterley 1872.djvu/226

E Wikisource
Haec pagina nondum emendata est
208

45. Von ainem ritter der seinen hund tott und waüt er hett im sainen sun ertött. Es was zu ainen zeiten. (Hund, VII sap.) germ. 41.

46. Von dem wilden schwein daz der huter erstach. Vor zeiten was hie nachen in ainem wald. (Eber, VII sap.)

47. Von dem ritter der sein weib vor dem hauz verspart. Tulius waz gewaltig zerom. (Hausschlüſsel, VII sap., vollst.)

48. Von dem hof maister den sein sun den kopf in dem turn ab schlug und frist sich selbst. Man liſst vom tyto. (Thurm Herodots, VII sap.) germ. 42.

49. Von der aglaster die dem herren saget von der frawen wie si gehandelt het. Man liſst von ainem ritter. (Elster, VII sap.)

50. Von dem gartner den der haſs umb sein leben pracht den er mit grossem fleiſs erzogen hett. Aurelianus der kaiser waz gewaltig. (Hase im garten, hüter erhängt, VII sap.)

51. Wie der hoch maister ypocras beclagt daz er sein nefen getött hett. Man liſst daz ypocras. (Hippocras, VII sap.)

52. Von dem sun der seinem vater die naſs ab paiſs pey dem galgen. Es waz ain man in einer stat. (Nase abbeiſsen, VII sap.)

53. Von dem ritter der seinem weib auf allen iren adern lieſs. Man sagt von ainem ritter. (Gattenprobe, VII sap.)

54. Von valentino dem künig der die siben maister kopf. Valentinus waz gewaltiger künig. (VII sap., VII sap.)

55. Von dem ritter der der nater auz dem feur half wie im die lonet. Honorius waz gewaltig zerom. (Vogelsprache, weib, geschlagen, VII sap.)

56. Von dem sun der den vater in dem prunnen erwarf. Vor zeiten waz ain frumer ritter. (Gefundenen schatz allein besitzen, VII sap.)

57. Von dem ritter der sein weib mit im gen praupſsi fürt. Gordianus waz gewaltig ze rom. (Verkleidetes weib im bade mit kaiser; spinne vergiftet etc. Ende der VII sap.)

58. Von dem ritter der seinen knecht in potschaft zu der frawen sant. Man liſst von ainem edeln mann. (Knecht wirbt für sich selbst, ritter verfolgt ihn in gegenwart des mannes.)

59. Von der frawen die nach dem geseczt dez kaisers von dem perg geworfen ward. Honorius waz gewaltig zerom. (Zweimal hinabstürzen.) lat. 3.

60. Von dem wütrich der die zwu frawen ains tags zuckt. Claudius waz gewaltig ze rom. (Zwei frauen geraubt.) lat. 4.